vrijdag 22 november 2013

De ochtenden in de week!

Hee lezers, vandaag maak ik een verhaaltje over mijn ochtend door de week!
with you (matt simons)
Honest where I start from
I try and impart my wisdom
A combination, of truth and fear
That's the way it's always been...
 
Wááát?! Is het nu al 7:00 ik lag zo lekker te slapen, ik moet opstaan, nee ik wil niet, maar ik moet, ik wil niet!
 
5 minuten later...
Ik moet opstaan, anders kom ik te laat op school!! Gaap...
Wat zal ik vandaag aan doen, hetzelfde als gisteren, nee dat moet in de was! Ik gris een (onder)broek en een t-shirt uit mijn kast en trek het aan. Ik doe ook sokken aan en trek mijn schoenen aan, oufit of the day van vandaag: scotch broek met sterretjes, wit met blauw gestreept t-shirt van pepe jeans, wollen trui pepe jeans, en korte laarsjes!
 
Aan tafel, ondertussen is het al 7:30...
Een bakje yoghurt en een boterham met nutella, en een glaasje cool best! Mmm...
 
Alweer klaar met eten, en dan is het al 8:00...
Shit ik moet mijn haren nog doen, gezicht wassen o.a. tanden poetsen en mascara op doen! Snel naar de badkamer, haren snel in een knot, washandje pakken en gezicht wassen en tandenpoetsen, en snel mascara op doen!
 
Klaar met alles, nu alleen nog mijn buurmeisje ophalen, dat is rond 8:15...
En nu naar school fietsen, dat is binnen 5 minuten, en daarna leren, leren, leren, haha nee hoor grapje zo zwaar is het nou ook weer niet in groep 8 (;
 

Einde!!

Ik hoop dat dit een beetje fatsoenlijk is geschreven!
Zo zien mijn ochtenden er meestal uit!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten