donderdag 28 november 2013

Mijn nagels!

 
Hee lezers, vandaag laat ik zien hoe ik mijn nagels doe!! Veel leesplezier!!
 
 


Hier zijn mijn nagels en nagelriemen helemaal niet mooi!! Dus daar moet iets aan gaan gebeuren!
Als allereerste pak ik de nivea creme erbij, daar doe ik een heel klein beetje op al mijn nagelriemen, en ik laat het intrekken, daarna wrijf ik het uit.
 


Dan pak ik het setje erbij, daar haal ik het bokkenpootje en de nagelknipper uit, je kunt ook de nagelvijl gebruiken om de scherpe punten er af te vijlen.

Nu ga ik mijn nagelriemen induwen, het vuil onder mijn nagels halen en mijn nagels knippen
 Nu ga ik nagellakremover gebruiken om alles eraf te halen.
En nu doe ik (mijn zelfgemaakte) nagelverharder op mijn nagels. Als je nieuwsgierig bent hoe ik die heb gemaakt, laat daar dan een comment van achter!
 

En nu zien mijn nagels er weer verzorgd uit!
Veel succes met jou nagels!
Xjes Lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten