woensdag 13 november 2013

sweater weather tag!

                                  Hoi lezers!
We zitten alweer in november. Dit betekent dat we nu echt de koude maanden in gaan. Behalve de regen in de herfst vind ik de koude maanden super leuk! Niet alleen door de feestdagen en de sneeuw, maar ook door de grote warme sweaters die je weer kan dragen en de warme chocolademelk met slagroom. Deze tag is helemaal in de sfeer van het ook wel genoemde: Sweater Weather.
 
 
 
Thee of warme chocolademelk?
Wat een onmogelijke keuze! Ik drink het alle twee heel erg veel in de herfst en winter. Als ik dan toch moest kiezen ga ik voor thee. Dat drink ik eigenlijk het hele jaar door en ik kan er nooit genoeg van krijgen. Zoethout thee is zeker mijn favoriet!
 
 
Wat is de beste herfst herinnering die je hebt?
Toen ik klein was toen ging ik altijd met mijn vader, moeder en zussen het bos in. Al die bladeren, de paddestoelen en de kaboutertjes uit de paddestoelen te lokken. Leuke tijd vroeger!
 
Wat was je voor Halloween?
Ik vierde het dit jaar als laatste denk ik, omdat ik naar de brugklas ga, dat deed ik met mijn buurmeisje en jongetje! Toen ik jonger was veel uitgebreider. Toen ging ik vaak als een heks. Ik droeg dan een lange zwarte jurk met goud, een zwarte punthoed en er werden meestal spinnen met webben op mijn wangel geverfd.
 
Mutsen of sjaals?
Sjaals! Een sjaal geeft volgens mij meer warmte. Je kunt ze ook om je oren heen doen dus daar heb je het dan ook weer warm! Ze zijn in zoveel printen en kleuren. Het kan je outfit ook meteen wat meer opfleuren.
 
Meest gedragen sweater?
Ik had vorig jaar in Amsterdam met mijn moeder een roze trui gekocht. Wel in heel veel maten groter, maar hij is zo lekker warm!
 
Favoriete herfst nagellak kleur?
Bordeaux rood met donker groen, zonder twijfel. Ik ben dol op die kleuren! Ze zijn zo leuk bij kestmis vind ik.
 
Jeans of leggings?
Jeans. Ik draag niet zo vaak leggings! Ook vind ik het net even iets te koud voor deze tijd.
 
Laarzen of uggs?
 Ik zal voor ze alle 2 gaan, want ik heb uggs en leren laarzen, maar nu doe ik nog mijn allstars aan! Uggs zijn ook nog is super warm, maar als je door de sneeuw loopt worden ze nat:( en bij de (leren) laarzen heb je dat niet zo snel als je ze hebt ingespoten met zo'n soort spul!  Tip: Doe in de laarzen en uggs warme huis sokken in! Dan heb je de hele dag warme voetjes!   
Xjes Lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten