dinsdag 4 februari 2014

Diy ochtend ijsblokjes!



Hee meiden, laatst zag ik bij beautylab dat ze een diy had voor ochtend ijsblokjes! En die diy wil ik graag met jullie delen!! Veel doe en kijk plezier!



Deze dingen heb je nodig:
Groene thee
2 eetlepels honing
Siliconen vormpjes of ijsblokjes houder









Hoe maak je het:
1. Doe de honing bij de groene thee, en roer het eventjes door.
2. Zorg dat je plaats hebt voor in de diepvries dus maak een plekje waar je je diy in kan doen!
3. Giet het geheel in de vormpjes en zet de vormpjes in de diepvries!


4. Wacht ongeveer een kwartiertje en prik er saté of tandenstokertjes in, maar wacht niet te lang want anders zijn ze al hard!

5. Gebruik het in de ochtend zoals je kunt zien op mijn video, maar ik wachtte te lang dus daarom kon ik de prikkertjes er niet in prikken!







TIP: als je hele scherpe (saté) prikkertjes hebt, knip het scherpe er dan af; want anders kun je je misschien pijn doen!


Veel plezier met doen!!

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten