woensdag 19 maart 2014

My life in pictures #3

Hee meiden, vandaag is het weer mijn "my life in pictures" en nu is het de #3 :)


Op woensdag zat mijn kat te kijken naar kikkerdril haha.
We hebben nu in totaal 5 grote drillen kikkerdril:) En we hadden 4 kikkers in de vijver:0 niet normaal:)


Donderdag ging ik voetballen en al zeg ik het zelf ik vind de foto echt heel mooi:) 
Vrijdag kregen we de cito-eind en zo... Super zenuwachtig was ik :)



Zaterdag hadden we een wedstrijd tegen de groene ster, en we hadden 2-1 gewonnen... Jeey!! 

Zondag had ik deze koekjes gemaakt!



Maandag had ik adviesgesprek en piano les! En ik melde me aan bij de BLVS! 

Dinsdag had ik voetbal training en dat was het zo'n beetje!


Maak er een fijne dag van!! 


Xoxo lieve


Geen opmerkingen:

Een reactie posten