maandag 31 maart 2014

Shoplog Maastricht!

Hee meiden, ik was vrijdag in Maastricht en ik had geshopt! Kijk maar mee!


Dit zijn bijna alle winkels waar ik dingen had gekocht:

The bodyshop, de lush, de action, de tuinen, de Hema, oriƫntal (Aziatische supermarkt) en de Bijenkorf<-- daarvan heb ik geen foto :(


Laten we maar beginnen bij The bodyshop, ik heb daar een "mini mango scrub" voor €5,- gekocht.

Bij de action heb ik de "nivea soft" gekocht van 100ml €1,39, en 2 pakjes nep nagels voor €0,78 euro per stuk. Allebei de nagels zijn oranje, maar bij de ene staan er voetballetjes op, en op de andere staat op de bovenkant van de nagel de vlag van NL. Ze zijn echt super leuk, en ik kon ze niet laten liggen:)

Bij de lush heb ik de "tea tree water" met 100ml €5,55 euro gekocht, en ik kreeg er een gratis cupcake gezichts masker bij, omdat ze maar tot 6 april goed waren. 

En dit zijn de dingen zonder zakje. 

De borstel €5,?? En de foundation ( kleur 02) €3,- zijn van de Hema. De kokos olie van de oriĆ«ntal €3,30. De etherische olie (citroen) kocht ik bij de tuinen voor €5,99. En de PUMA joggings broek kocht ik bij de Perry sport, ik weet niet hoeveel die was... 

En dit was mijn shoplog!! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Xoxo lieve 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten