donderdag 24 april 2014

Mijn blog een HALF jaar!!


Hee meiden, AAAAAAH... Mijn blog bestaat nu een half jaar. Omg... de tijd is zo snel voorbij gegaan:0



In dit half jaar ben ik meer te weten gekomen over het bloggen, blogger zelf en producten. Heel veel diy's en tips zijn online gekomen, en ook heel veel recepten... Poh, het is echt snel voorbij gegaan man... Ik heb nu iets in de 4000 pageviews, in een half jaar! Ik kan het bijna niet geloven...              Zonder jullie was dit niet gebeurd, dank jullie wel :)





Hebben jullie nog vragen/tips of tops? Zet ze maar bij de comments!!



Xoxo lieve

2 opmerkingen:

  1. Tops: heel veel leuke foto's, en goed dat je de namen eronder zet van wie de foto's zijn:)

    Xx VĂ©ronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je nog niet zo lang, maar ik vindt hoe je de artikels schrijft geweldig!!

    X Sem

    BeantwoordenVerwijderen