vrijdag 18 april 2014

Wish list voor mijn verjaardag:)

Hee meiden, vandaag laat ik jullie mijn wish list zien van mijn verjaardag!! Ik ben op 27 april jarig, dus dat is al bijna en daarom een wish list:)
1. Boek "Beauty'' van Lauren Conrad. Ik ben heel benieuwd wat er in dat boek staat!




Van mijn 2 zussen








2. Body scrub ''Mango'' van The body shop




Van ?







3. Dé parfum van scotch, namelijk barfly! Omg... Die ruikt zóó lekker, aah!!







Van mijn tante en Peet oom, nichtje en neef?











4. Sensationail starter kit, rood.






Van mijn ouders












5. Parfum Zwitsal!!






Van ?











En van de rest van mijn familie/vrienden zou ik een bijdrage willen voor mijn toekomstige macbook air:)


Dit was mijn Wish list voor mijn verjaardag:)

Als jij 1 van deze dingen zou mogen uitkiezen, welke werd het dan?


xoxo lieve




 

1 opmerking:

  1. Met MacBook erbij of zonder? Met zou ik voor de MacBook kiezen. Zonder zou ik voor de sensationnail kiezen. Maar super leuke dingen die je vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen