donderdag 1 mei 2014

Disney tag!

Hee meiden, hier laat ik jullie de Disney tag zien! Kijk maar gezellig mee:)

 
Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Het ligt eraan welk weer het is, en ook of ik ervoor in de stemming ben...
 Als het lekker zonnig is en je kunt je korte broekje aan met een topje, dan heb ik super veel zin in buiten. Of te wel; Zonnen of Spelen met mijn buurtjes:)
 
Maar stel het weer is heel erg koud, het is regenachtig weer, dan liever niet. Als het bijvoorbeeld sneeuwt, dan weer wel; sneeuwballen gevecht, here we come:).
 
Door het weer kom ik ook in de stemming. Want als het zonnig is heb ik er super veel zin in, maar als het regenachtig is dan word ik van het weer een beetje depri, en dan heb ik er helemaal niet meer zin in...
 
De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ja soms. Mensen die goed kunnen liegen hebben mij zo te pakken.
 
De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ik heb een zus van 17! En een zus van 15. We kunnen het goed met elkaar vinden, soms wel een ruzietje maar dat hoort erbij.
Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
In een gewone schoolweek lig ik er meestal rond 21:00u in, en dan word ik wakker rond 07:00 en dan sta ik rond 7:15 op. Maar in het weekend meestal rond 22:30, en dan word ik heel verschillend wakker. En op Zondag ook weer gewoon om 21:00u enz... Dus ik slaap ongeveer 10 per nacht, door de week.
 
Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Soms tulpen, en dan weer rozen, en dan weer zonnebloemen... Iedere week weer iets anders...
 
Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, als er iemand na mij toe komt loop ik zo snel mogelijk weg.
De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Foto's van vroeger, en mijn kettinkje met het oogje. De foto's van vroeger moet je nooit kwijt raken. En het kettinkje heb ik een keer in Griekenland gekregen van mijn moeder.
 
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Soms... Als het een heel leuk en gezellig feestje is, dan wel. Maar als het een feestje is waar ik niemand ken, dan meestal niet echt.
 
De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Valt wel mee...
 
 
Wil je hem overnemen, dan mag dat natuurlijk:) en zet dan ook even je linkje hieronder bij de comments... Ik ben benieuwd!!
 
 
xoxo lieve

1 opmerking: