vrijdag 20 juni 2014

Al mijn filmpjes op YouTube

Hier zijn al mijn linkjes van mijn YouTube video's! Sommige vind ik heel erg, maar ik ben aan het twijfelen of ik ze ga verwijderen of niet...

Goede Video's (qua kwaliteit enz.)

Vlog 1 dag uit mijn leven!!
DIY kwasten schoonmaken!
Babyfood Challenge met Laura Bour!!
Kate Moss Juice
Shoplog Maastricht!!

Dit vind ik zelf wat mindere video's

Mijn Avondroutine!!
Mini Shoplog The Bodyshop!!
Hoe Maak je je eigen Web-App!
Shoplog Duitsland!
Bed Amerikaans Opmaken!!
DIY Suikerwax!!
Whats in my schoolbag Video!!
Vogue knetterhippe bodylotion!!
Wat zit er in mijn noodgevallentasje!!
Mijn Spullen van the bodyshop!!
Whats on my ipod!!
Mijn ochtendroutine!!
Van de sint + Surprises gekregen!
Mijn Beautymand!!

Je mag voor deze ene keer YouTube kanaal/ blog SPAMMEN!!
Xoxo lieve

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten