donderdag 31 juli 2014

Films: reviews!!


Hee meiden, ik heb deze vakantie 2 films in de bios gezien!! Namelijk: 22 Jumpstreet en The fault in our stars. Hierover schrijf ik mijn reviews. Ben je benieuwd? Kijk dan maar mee!!

Laten we beginnen bij 22 jumpstreet!!

Ik vond het een hele leuke film, met wel wat geweld en drugs enz, maar hij was wel leuk!!

In de actie-komedie 22 Jump Street gaan de agenten Jenko (Channing Tatum) en Schmidt (Jonah Hill) opnieuw undercover als de broers Doug en Brad McQuaid.
Ze moeten als eerstejaars studenten op de universiteit proberen uit te zoeken wie er achter de nieuwe drugssensatie zit genaamd WHYPHY. Jenko wordt al snel omarmd door het populaire American football team en Schmidt probeert de nerdy art-scene te infiltreren.
Als blijkt dat de twee agenten hele andere ideeën hebben over hoe ze het beste de zaak op kunnen lossen komt hun vriendschap onder druk te staan.

Ik geef hem een 8,5!! Het is wel een aanrader, maar ik vond the fault in our stars leuker/mooier.


Nu The fault in our stars!!

Een hele mooie film, en het einde is wat zielig waar de meeste mensen bij moesten huilen, maar echt heel mooi!

Hazel en Gus zijn twee heel bijzondere tieners. Ze beschikken allebei over een cynisch gevoel voor humor, hebben een hekel aan alles wat gewoon is en zijn stapelgek op elkaar.
Hun relatie is op zich al een wonder, omdat ze elkaar hebben ontmoet bij een praatgroep voor kankerpatiënten. Want ze hebben allebei kanker.
The Fault In Our Stars is gebaseerd op de bestseller De Weeffout in onze sterren van John Green en gaat over de meeslepende, grappige, spannende en tragische reis door het leven en de liefde. De film is voor een deel opgenomen in Amsterdam.

Ik geef hem een 10!! Het is zo'n mooie film, echt een aanrader!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten