donderdag 24 juli 2014

Lazy Day Tag!!


Hee meiden, ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie!! Ik heb de Lazy Day Tag vragen beantwoord!! Ik vond de Nederlandse vragen een beetje suf klinken dus daarom in het engels (wel Nederlandse antwoorden)!!   Let's go!!


1. What is your lazy day skin care routine?
Ik gebruik meestal als 1e een nat washandje om mijn gezicht schoon te maken en tandenpoetsen, maar dat was het.

2. What is your lazy day hairstyle?
Een vlecht of haren los.

3. What is your lazy day outfit?
Mijn Pyjama of Onesie.



4. What is your lazy day scent?Voor een Lazy Day gebruik ik niet echt een geurtje, maar wel gewoon een deo!











5. What is your lazy day snack?
Een lekkere Amerikaanse chocolate chip cookie!!



 
6. What is your lazy day drink?Soms een Smoothie, Ranja of cassis!!

 

En dit was alweer de tag!! Wil je hem overnemen, zet het dan bij de comments! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!!

De vragen in het Nederlands:  
 
1. Wat is uw luie dag huidverzorging routine?
2. Wat is uw luie dag kapsel?
3. Wat is uw luie dag outfit?
4. Wat is uw luie dag geur?
5. Wat is uw luie dag snack?
6. Wat is uw luie dag drankje?

 
Vond je de tag leuk? Zet maar bij de comments!!
Xoxo lieve!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten