maandag 28 juli 2014

Planning!!


Hee meiden, ik heb vandaag geen filmpje voor jullie, want het filmpje dat ik had gemaakt was verwijderd op onze iPad!! Dus sorry!! Maar ik heb wel een planning voor jullie!!

Dit ga ik deze vakantie proberen vol te houden:
Maandag: Filmpje
Dinsdag: Diy
Donderdag: Artikel
Vrijdag: Filmpje en anders niks op mijn blog
Zaterdag: Het Zaterdagrecept

Ik heb de laatste 2 weken van de vakantie:
Kinder Vakantie Werk en de KNVB Voetbaldagen!
En ik moet binnen 3 dagen mijn boeken hebben gekaft!!!!

Dit ga ik in de brugklas proberen vol te houden:
Maandag: Filmpje
Donderdag: Diy/Artikel of Filmpje
Zaterdag: Het zaterdag recept

Ik weet nog niet hoe druk ik het in de middelbare ga krijgen, dus er gaat waarschijnlijk van alles veranderen, maar ik weet het niet!!

xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten