maandag 4 augustus 2014

The procrasrinating beautyblogger tag!!

Only us girls understand

Hee meiden, ik heb voor jullie vandaag i.p.v. een filmpje, een tag! Kijk maar mee!!


1. Name a beauty regime you rarely do?
Ik gebruik regelmatig nivea soft.

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly?
Ik heb niet veel kwasten, en ik doe het eens per 2 weken. Maar tussendoor spoel ik ze wel eens af, want ik gebruik mijn kwasten niet zo vaak.

3. How long wil you last with chipped nail polish?
Het ligt eraan welke kleur het is. Als het een dure kleur is dan wel langer dan een goedkopen kleur. Ik hou gechipte nagellak ongeveer een paar dagen op, en dan heb ik er genoeg van.

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it?
Uuhm... Ik koop niet zo snel producten, omdat ik het nog niet nodig hebt, maar als ik het echt nodig heb dan zo snel mogelijk.


5. What is your worst beauty habit?
Mijn hartjeshoofd vond ik vroeger niet mooi, omdat ik ooit eens een pony heb gehad en toen zat het echt heel lelijk! Hier zat mijn pony wel mooi, maar ik had ook sommige dagen dat er op de plek in het midden van mijn hoofd geen haar was en de rest heel lelijk. Ik wil best wel opnieuw een pony, maar dan moet mijn haar wel goed zitten!

6. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute?
Nee ik ben meestal wel op tijd, maar soms ook wel op het laatste moment.

7. How organized is your make-up and nail polish collection?
Mijn nagellak doos is wel een bende, want alle nagellakjes liggen kriskras door elkaar. Mijn make-up is redelijk opgeruimd. Ik heb laatst nog mijn kamer helemaal opgeruimd en gestofzuigd en toen heb ik die manden ook opgeruimd.

En dit was de tag!! Als je hem wilt overnemen zet het dan bij de comments, ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!!

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten