zondag 17 januari 2016

Review Zwitsal parfum


Hee meiden, ik ben echt al heel lang niet meer online geweest. Maar dan ook echt Heel lang niet. Vandaar dat ik het me wel leuk leek om toch nog eens een artikeltje te schrijven over de zwitsal parfum.
Okay, wie kent zwitsal nou niet?!



De parfum ruikt echt super lekker naar zwitsal. I love zwitsal. De geur is gewoon super lekker, ik heb er ook een bodylotion van. Misschien dat ik daar dan ook een review over ga schrijven.

De parfum blijft niet lang hangen. Ik spuit het vaak op mijn kussen als ik wil gaan slapen, maar de geur die is dan al snel weg. Ook op je lichaam is -ie binnen 10 minuutjes al weg als je even naar beneden loopt ofzo.

Het flesje ziet er wel leuk uit, niet te druk, niet veel poespas en tierelantijntjes.
Het dopje lekt bij mij wel. Als ik hem op spuit dan komt er van onder wat parfum uit, waardoor het bij mij een hele kliederboel wordt.

Voor de rest is ie gewoon perfect!!

xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten