donderdag 24 oktober 2013

body shop peach: punten geven

                                                               hoi lieve lezers,
 Dit keer ga ik van de peach bodybutter-bodyscrub en de showergel van de bodyshop punten geven. Ze zijn volgens mij alleen in de zomer te verkrijgen, dat is wel jammer:(

de bodybutter:
geur: 10
zachtheid erna: 7.5
duur: 10,- (met korting!)

de body scrub:
geur: 8
zachtheid erna: 8
duur: 10,- (ook met korting!)

de showergel: (in bad hihi)
schuim: 10
geur: 9.5
zachtheid erna:\
duur: 4,20 (met\zonder korting: ik weet het niet meer sorry)

nou zo te zien zijn de punten dus behoorlijk hoog (;
je hebt van de geur nog:
de body lotion: ik dacht iets van 7,50 tot 10,- en de lipgloss: 7,-.

Je mag (moet) dit echt een keer in de winkel ruiken(/kopen)!!
Ik ben er helemaal verslaafd aan(;

xjes lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten