donderdag 24 oktober 2013

over mij

Over mij


 Hoi lezers (als ik al die heb haha),
Dit is mijn 2e artikel op mijn blog!! Jeey:)
Ik zal mij even voorstellen: ik ben Lieve Smeets, ik ben 11,5 jaar en zit in groep 8 ik ben op 27 april jarig. Ik denk dat jullie dat een beetje jong vinden maar dat is toch niet erg:). Mijn hobby's zijn voetballen en piano spelen. Ik heb 2 zussen, Marieke en Romy, en ik heb ook een kat, die heet Bonnie, misschien zien jullie die wel eens voorbij komen in een filmpje! In deze website wil ik jullie vooral veel vertellen over beauty en lifestyle. Op Twitter (waar ik bijna nooit op zit:) heet  "lievekeee", op instagram "lievekee" en op youtube heet ik volgens mij "lieve56789". Dus volg me maar als je het leuk vind:) je kunt ook reageren bij de comments. Ik hoop dat jullie veel lees en kijk plezier hebben op mijn blog!!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten