maandag 18 november 2013

Mijn week planning!

2jtrmyz3mzga_large
Hee meiden,

ik laat vandaag zien hoe ik mijn planning in de week wil gaan doen.
Als aller eerste wil ik even sorry zeggen dat ik al vanaf donderdag niets meer op mijn blog heb gezet :( maar dat komt omdat ik niet zo heel veel tijd heb.


maandag: huiswerk maken+ filmpje op mijn blog zetten, en 1 dag voorwerken voor mijn blog, ik doe dat dan in iedere pauzes, zie artikel huiswerk tips

dinsdag: huiswerk+ iets op mijn blog zetten, en niet voorwerken, voetballen.

woensdag: soms nog een beetje huiswerk, wel voorwerken voor mijn blog, maar niets online zetten!+ afspreken met mijn bff.

donderdag: huiswerk helemaal af, iets op mijn blog zetten, niet voorwerken, voetballen.

vrijdag: iets op mijn blog zetten, 3 dagen vooruit werken.

zaterdag: recept op mijn blog zetten: dat kan 's ochtends of 's avonds zijn, voetballen.

zondag: ook een recept op mijn blog zetten: dat kan 's ochtends of 's avonds zijn.

Je kunt dus zien dat ik op woensdag geen artikel online zet, en op zondag een recept online zet! Op woensdag heel misschien soms maar dat denk ik niet!

En zo gaat dat maar door.
Ik hoop dat jullie nu wat meer info hebben gekregen!

xjes Lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten