dinsdag 31 december 2013

Happy new year, mijn goede voornemens van 2014 en mijn wishlist van 2014!


Hee meiden!! Yeah, het jaar is weer bijna voorbij! Goede reden om veel geluk te wensen aan iedereen!
 Ik wens iedereen veel geluk in het nieuwe jaar!

Mijn goede voornemens:
- Veel gezonder eten! Hoe gezonder je eet, hoe minder (o.a. puistjes) onzuiverheden in je gezicht komen!
- Meer water drinken! Weer dezelfde reden als de 1e. En een persoon moet ongeveer 2 liter per dag drinken en dat doe ik zeker NIET! Dus ook daarom.
- Minder geld uitgeven, en meer sparen! Niet dat ik super veel geld uitgeef maar gewoon wat minder proberen!
- Geconcentreerder mijn huiswerk maken. Meestal dan doe ik dat geconcentreerd, maar ik moet de computer uitzetten wanneer ik hem niet nodig heb. Dus al het huiswerk wat op de computer moet worden gemaakt eerst, of op het laatst!
Dus dit waren mijn voornemens!

En nu mijn wishlist van 2014:
- Een witte laptop! Toshiba, Samsung MacBook... Het maakt mij niet veel uit als het maar een goede (witte) is! Oja... Ik denk dat een MacBook een beetje heel erg duur is(;
Maar eigenlijk heb ik niet meer te wensen dan een laptop!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

xoxo 
lieve 






1 opmerking: