donderdag 2 januari 2014

Mijn dingen van de bodyshop!

Hee meiden, ik ben laatst naar de stad geweest en had bij de bodyshop een bodybutter gekocht!
Maar om alleen dat te schrijven vond ik dat een beetje kort, dus lees maar verder!

 Hier een lijst met de dingen van de bodyshop:

Lipbalsem Strawberry: 10ml, gekregen, maar hij kost 3,50 zonder korting.

Bodybutter Mango: 300ml voor 10,- met korting.

Bodybutter Peach: 200 ml voor 10,- met korting.

Bodyscrub Peach: 200 ml voor 10,- met korting.

Showergel Peach: 200 ml voor 5,20 met korting.

Zoals jullie zien heb ik alles met korting gekocht, en ik heb de lipbalsem gekregen, hihi. De mango bodybutter die heb ik laatst gekocht, en dat was vrijdag dacht ik.

Hihi ik was nog iets vergeten! Dus bekijk dit filmpje!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Check ook eens dit en dit artikel! Die gaan ook over beautyproducten van de bodyshop!

Welke dingen heb jij allemaal van de bodyshop? Zet dat maar bij de comments!

xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten