donderdag 19 december 2013

Punten geven voor lipbalsem!

Hee meiden!!
Vandaag geef ik punten voor de lipbalsem van de body shop!

Born Lippy potje strawberry:

Het is een handig klein potje dus handig voor onderweg: 9
Het maakt de lippen zacht: 8,5
Het ruikt lekker, ook op je lippen en de geur blijft lang zitten: 10(10.000 XD)
Je krijgt roze lippen valt wel mee, maar als je het over je lippen heen doet zie je dat wel: 8
Je doet er 3-4 maanden mee: 9
Het kost 3,50 voor een potje van 10 ml: 7
Het potje is serieus super fijn!!! Het is ook zeker een aanrader. Ik had hem gekregen van de surprise met sinterklaas van mijn zus, zie hier het filmpje! Ik heb hem meestal in mijn jaszak, en je voelt hem niet als je hem daarin hebt zitten! Het is alleen niet zo hygiënisch, want je moet dus met je vingers in het potje om het op te smeren. En echt serieus: hij ruikt zó lekker!! 
Oja... De actie van de nivea soft loopt nog steeds dus vergeet niet dingetjes bij de comments te zetten, zie hier wat je moet doen om te winnen!!
Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond!!

Xjes lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten