donderdag 16 januari 2014

Glow in the night nagellak!

Hee meiden. Ik heb laatst in het kruidvat een nagellak gekocht en dat is: Glow in the night nagellak/topcoat.    


Ik heb hem nu 2 keer gebruikt. De 1e keer gewoon op mijn nagels, en de 2e keer met een kleurtje eronder. Dat was niet zo'n succes!

Waarom niet? Omdat hij niet scherp licht geeft als de andere nagels. Dus als je het wilt uitproberen doe er dan geen kleurtje onder. Wat ik nog een beetje raar vond was: als mijn nagels droog waren dat er dan zo'n hele kleine bolletjes op waren. 

Zoals jullie het op de foto zien is het fel geel/groen! En deze foto's heb ik allemaal zelf gemaakt, met behulp van mijn buurmeisje!

De 1e keer ging ik mij nog douchen en toen kon je de lak er gewoon afpulken en dar had je je nagellak in je hand! Je moet ook 2 laagjes op je nagels doen, want stel je bent een stukje vergeten dan zie je dat in het donker terug. Als je wilt dat je nagels licht geven, en ook echt scherp, dan moet je je nagels dicht bij licht houden want dan kunnen ze zegsman opladen! En dat doe je voor zo'n 5-10 seconden! 


Hij kostte maar 1,89 bij het kruidvat en hij was van essence! Ik ga hem zeker vaker gebruiken! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en gaan jullie die ook uitproberen?! Zet dat maar bij de comments!

xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten