maandag 24 februari 2014

Geen filmpje :( maar wel een "soort van" diy.




Hee meiden! Vandaag geen filmpje... ik zou het wel fijn vinden als jullie nog ideeen hebben voor filmpjes! Maar vandaag wel een extra "soort van" diy!
Vorige week had ik geprobeerd om de originele nivea creme op te kloppen! Hoe kwam ik daarop? Nou ik had gezien dat je kokosvet kon opkloppen, en toen had ik het idee om nivea creme optekloppen! Ik wilde zien hoe het er dan eruit zou zien!

 Hier zijn de dingen die je niet nodig hebt! (;

nivea creme
mixer
potje om het in te doen
bak om in op te kloppen

Wat ik dus probeerde:
 
Ik deed 1-2 eetlepels nivea in de kom, ik klopte het op maar er gebeurde niets :( Zie hieronder de foto's!
  
                                              


Het bleef de precies hetzelfde :( Maar het was wel leuk om te doen!!

Maak er een leuke en fijne dag van!

xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten