woensdag 19 februari 2014

My life in pictures!

Hee meiden, ik ga denk ik (bijna) iedere woensdag een 'my life in pictures' erop zetten! Waarom? Lees dan verder!


Een aantal van jullie denken vast en zeker; okeej :/ wat is een 'my life in pictures'?
De vertaling is; mijn leven in afbeeldingen/foto's. Veel bloggers doen dat, dus daarom dacht ik waarom ga ik dat niet ook doen?

Wat jullie (allemaal?!) vast en zeker ook denken; waarom op een woensdag?!
Omdat ik mijn planning op nieuw had gemaakt had ik het idee om op woensdag dan 'My life in pictures' te doen, en i don't care (;
Het kan zijn dat ik op een woensdag het skip... Waarom?
Mijn dagen zijn meestal hetzelfde (: dus als ik op een woensdag geen 'My life in pictures' op mijn blog zet dan weten jullie mijn antwoord (:
Wat ik ook doe is; ik zet achter mijn titel dus in dit geval 'my life in pictures' een # ervoor, dat is voor de hoeveelste keer ik het op mijn blog heb gezet. 

Bijvoorbeeld de 1e keer:
My life in pictures #1
Foto's blablabla...

De volgende keer: 
My life in pictures #2
Foto's blablabla...

En zo gaat het maar door! 

Ik hoop dat jullie meer info hebben gekregen over 'My life in pictures' en etc!

Xoxo lieve 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten