donderdag 20 februari 2014

Things to do before i die + vragen!

Hee meiden, heel vaak zie ik op social media dingen staan 'things before i die' lijstjes. Nu maak ik ook zo'n lijstje van 5 dingen!




1. Bungee djumpen  
Mij lijkt dat zóóó cool! Ik zou het niet boven de grond doen, maar boven een waterbron zoals op de foto! 

2. Iets bij Tommy teleshopping-tellsell kopen!
Okee dit is geen grap :) Dit staat echt op mijn lijstje! Haha... Ik wil in iedergeval via de tv ooit eens een product kopen ofzo :)



3. Wereldreizen!
Bij dit plaatje staan de meeste steden waar ik naartoe zou willen! Ik zou ook ooit eens ergens in Afrika naartoe willen! Zie meer bij 4. 
4. Mensen helpen!
Ook zou ik ooit eens naar hele arme mensen willen gaan en ze helpen bijvoorbeeld ergens in Afrika! 



5. Walkin closet!
En natuurlijk een Walkin closet met heel veel schoenen en kleren!!

Ik zou natuurlijk ook een miljoen willen winnen van een (staats) lot! Hieronder staan een aantal vragen die jullie mogen beantwoorden onder in de comments!

Vraag 1.
Wat zou je liever willen: 3 miljoen euro winnen of een man (waar je natuurlijk verliefd op bent/word) met kinderen?

Vraag 2.
Wat wil je liever doen: 1minuut gratis winkelen in de duurste winkel/ het duurste merk van de hele wereld, of met je favoriete (pop) ster of bekendheid een relatie hebben (en misschien trouwen en lang en gelukkig leven)?

Vraag 3.
Wat wil je liever hebben: als je opstaat een hele mooie egale huid, of je haren perfect hebben?

Mijn antwoorden: 
1. Een man en kinderen (die je wel zelf krijgt zeg maar (: )
2. Nou ik heb geen favoriete (pop) ster of bekendheid waar ik een relatie mee zou willen, dus daarom 1 minuut in de duurste winkel/ het duurste merk gratis winkelen.
3. Mooie egale huid.

Nou dit was mijn artikel van vandaag! Zet je antwoorden maar bij de comments!

Xoxo lieve







Geen opmerkingen:

Een reactie posten