donderdag 27 februari 2014

Vision board maken!!

Hee meiden, een aantal weken (volgens mij 11 December) geleden had ik een vision board op de computer gemaakt! Zo ziet ie eruit!



Dit heb je nodig:
Een computer
Word/pages of een ander document ding (ik weet niet hoe dat heet :) Tenminste iets waar je ook op kan typen, en wat je kunt kopieren!)
Plaatjes voor je vision board
Een fotolijst

Hoe moet je zo een maken:
Zoek op google naar plaatjes van dingen die je in je leven wilt bereiken, of wensen of zo, en kopier ze naar word/pages. En zo doe je dat met heel veel andere plaatjes!

Als je dat hebt gedaan ga je het blad uitprinten... Dan doe je het blad in een fotolijstje en dan zet je je naam, datum en het jaar erop.

Hang het in je kamer of zet het neer waar je het heel vaak ziet. Veel plezier met maken!

Bij mij staat het er zo op!!

                              


Xoxo lieve
Ps... Mij liet het me denken aan dit lijstje "http://lieve56789.blogspot.nl/2014/02/things-to-do-before-i-die-vragen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten