woensdag 26 februari 2014

My life in pictures #1

Hee meiden! Dit is mijn 1e 'My life in pictures!'


Gezond doen...
En ik ging me donderdag ochtend douchen, aankleden en ontbijten en dit was het resultaat in totaal: 
Vrijdag MOEST ik echt even mijn kamer opruimen haha 
Ik ging die dag ook nog even naar de appie (voor vormsel van vriendin; kaart kopen) en kijk wat ik toen zag
Waow a rainbow, That I had never seen! Ahum... Maar de regenboog was heel helder en groot! Op de foto niet te zien, maar in het echt wel:)

Zondag had ik kipnuggets gemaakt van foodgloss! 
En de afsluiting van de olimpische Winterspelen was zondag geweest! 
Maandag had ik nieuwe steunzolen :( en ze zitten zo raar :0 
Ik vind wel dat het mooie kleuren zijn
We maakten maandag ook nieuwe teams voor het schoolvoetballen (alleen voor de girls:), we hebben een super leuk team) we waren met z'n allen super snel erover eens, we hebben nu 2 meiden teams! Yeah :) 

Dinsdag had ik voetbaltraining (donderdag ook) was super gezellig!

Ik had ook nog wat ontdekt! Normaal haal ik mijn make-up (meestal mascara!) met een watje en lotion eraf, maar we hadden geen watjes meer in huis dus ik dacht; ik haal het met mijn vingers eraf! Hoe moet dat dan: doe een beetje op je vinger zie foto:
En dan verdeel je het over je zes vingers; ringvingers, middelvingers en wijsvinger, dat doe je om met je andere vingers over de vinger met de lotion erop zie foto:
En dan ga je met je rechter vingers de make-up van je rechter oog eraf halen en dat doe je ook met je linker vingers. En als alles eraf is pak je een washandje die maak je nat en dan ga je ermee over je ogen, of waar de lotion nog allemaal is! 

Oja... en de hele week heb ik me met deze lekkere bodybutter van de bodyshop ingesmeerd:
Oeps... Bad picture haha!

En dat was mijn 'my life in pictures #1'! 

Maak er een fijne dag van :)

Wat vinden jullie van 'My life in pictures'? Zet dat maar bij de comments! 

Xoxo lieve 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten