vrijdag 21 maart 2014

Babylips review!


Hee meiden, hier laat ik jullie een review zien van de babylips!


Het uiterlijk van deze lippenbalsems zijn natuurlijk super schattig, en staan ook super leuk op je nachtkastje. Mocht je denken dat ze alleen leuk om te zien zijn, dan heb je het mis. Er zitten verzorgende bestanddelen in als shea boter, centella asiatica en SPF 20. Ik heb: 'Peach Kiss, Cherry Me en Intense Care!' Ze zijn alle drie zoooo fijn! 




In de Peach Kiss zitten glittertjes en hij is donker roze/ paars achtig, en hij ruikt super lekker!! Als je 'gebrokkelde' lippen hebt, blijft er een beetje kleur zeg maar achter hangen! 
Hij is van de buitenkant paars, en babylips is geschreven met oranje.

In de Cherry Me zitten geen glittertjes, maar het maakt je lippen wel rood. Hij ruikt ook super lekker, en die geur laat mij aan snoepjes van vroeger denken! Meisjes bij mij op school dachten zelfs dat ik lippenstift op had, haha. De kleur blijft ongeveer één uur zitten, niet lang maar in die tijd doet het wel z’n werk!    Hij is van de buitenkant oranje, en babylips is geschreven met rood.

En de Intese Care is gewoon een naturel! Als je hééél goed ruikt, ruik je een heel klein beetje citroen.
Hij is van de buitenkant geel, en babylips is geschreven met rood/oranje.

Dit zit in de meeste:

Deze foto heb ik niet zelf gemaakt omdat ik de verpakkingkjes al in Duitsland had weggegooid:( 
Maar hier staan in iedergeval de ingrediënten!

Dit zijn alle smaakjes:                      Intense care, Peach kiss, mint fresh, cherry me, hydrate en pink punch! Super leuk! Ze kosten nu: €2,- tot €3,50. In het buitenland kosten ze iets van €2,45 (tenminste in Duitsland) en hier volgens mij €3,50. 
Veel plezier!
Wat vind jij van de babylips?

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten