maandag 17 maart 2014

Brugklas tips + mijn advies voor brugklas!


Hee meiden, ik laat jullie (een paar) survival tips van rosa zien (hoe overleef ik...), en mijn advies voor de brugklas. Kijk mee<3


Survivaltips voor in de brugklas:
1. Begin op tijd met boeken kaften.
2. Volg eerst een boekenkaftcursus.
3. Koop minstens 50 rollen kaftpapier.
4. Haal geen rare streken uit op de eerste dag van je nieuwe school. Ga vooral NIET op avontuur!
5. Puisten moet je pas uitdrukken als ze rijp zijn. Dat zie je aan een wit puntje. Dan zeggen ze PLOP, als je erop drukt.
6. Daarna moet je er camouflagespul van je moeder op smeren, dan zie je er niks meer van. Avocado’s helpen ook. 
Okee dit waren dus de tips van rosa, maar ik geef er een tintje aan:)
1. Begin op tijd met boeken kaften. Die was gewoon goed.                                                                        
2. Volg eerst een boekenkaftcursus. Haha hoeft niet, als je ouders/oudere broer of zus het weten dan kunnen ze het jou leren. Trucje: laat het ze voor doen, en zeg dan: "Ik snap er niks van, wil je het nog eens voordoen?" En dan doen ze dat, en dan doe je het 1/2 keer en dan zeg je: "Ik weet het niet meer, wil je het nog eens voordoen?" En als je (helemaal) geen zin hebt vraag je gewoon of ze het voor je willen doen; net zo makkelijk:)                                                                                                                                  
3. Koop minstens 50 rollen kaftpapier. Nou Ahum 50 is heel veel, maar 5 rollen kaftpapier is wel genoeg, maar het ligt eraan hoeveel boeken je hebt.                                                                                        
4. Haal geen rare streken uit op de eerste dag van je nieuwe school. Ga vooral NIET op avontuur! Ik denk ook dat je dat niet moet doen; slechte invloed:0                                                                                    
5. Puisten moet je pas uitdrukken als ze rijp zijn. Dat zie je aan een wit puntje. Dan zeggen ze PLOP, als je erop drukt. Denk het...                                                                                                                    6. Daarna moet je er camouflagespul van je moeder op smeren, dan zie je er niks meer van. 
Avocado’s helpen ook. Eerst ontsmetten want anders kan het ontsteken, en zorg ervoor dat je de mee-eter helemaal eruit hebt, anders kan het nog ontsteken!! Maak anders eens dit masker!



Mijn advies en uitslag Cito-Eind!
Nou mijn advies is HAVO, maar eronder staat: Plaatsing HAVO-VWO:) Mijn score van de Cito-Eind is: 540 van de 550! Ik ben heel blij met ze allebei :)
Wat was jouw score, en welk advies heb jij?

Maak er een fijne dag van!!

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten