maandag 3 maart 2014

Dingen voor carnaval!

Hee meiden, op vrijdag had ik carnaval op school! En daar had ik (flink) wat make-up opgedaan, en ook iets met de krultang. Wat en hoe zie je als je op meer lezen klikt...


Deze dingen heb ik gebruikt voor mijn haren!
De 'Carmen' krultang, en 2 elastiekjes. Hoe had ik mijn haren? Ik had een staart, en daarvoor had ik 2 plukjes los en die had ik gekruld. 

Deze dingen heb ik voor mijn gezicht gebruikt! 
De 'essence' poeder, Blush, en de BB Cream. Oja nog een kleine review; in de Bb Cream zitten dingen met op het einde ...one in, dus ook siliconen!! En zaterdag had ik daar zo'n last van!! Ik kreeg op mijn wangen heel veel jeuk, en ineens was mijn wang rood en er waren allemaal kleine bultjes! Zo vervelend!! Maar ja...Voor mijn ogen had ik gewoon een catrice mascara gebruikt. En voor mijn lippen had ik nog een (super) felle rood gebruikt, van de Etos dacht ik. 

Dit waren eigenlijk de dingen die ik had gebruikt! En dit was mijn uiteindelijke (selfie) look toen ik terug was, maar op de lippenstift was er al af... : 

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! 

Maak er een fijne dag van! 

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten