dinsdag 11 maart 2014

Win actie!

Hee meiden! Gisteren had ik een shoplog (die ik in Duitsland) van spullen die ik had gekocht... Er zaten 2 dingen bij die ik ga geven aan de winnaar van deze win actie! Meer weten = Meer lezen :)


Hier heb ik de cadeautjes al ingepakt, maar het is voor in bad en het is een klein potje crème! 

In het zakje zitten kleine korreltjes die je 1 á 3 keer kunt gebruiken volgens mij... Op het pakje staat zelf iets met goud dingen... Ik heb geen idee wat ze ermee bedoelen maar ja... En in het potje zit de gewone Nivea crème... Super fijn is het potje in ieder geval want het is een mini dus je kunt hem makkelijk meenemen! 

Deze dingen moet je doen op het pakketje te krijgen:
- Bij minimaal 5 artikels een comment achter laten (als je antoniem doet aub je naam erbij zetten!)
- Hieronder zetten dat je mee doet (en je e-mail erbij zetten/mij mailen dat je meedoet tenzij je liever niet in het openbaar je mail er op zet...)
- Zet bij een van de comments wat jou het lekkerst lijkt!
(- Volgen op Twitter/Instagram! Dan krijg je meer kans!)

Als je dus extra comments zet of me (al) volgt op Twitter/Instagram heb je meer kans! 

Deze actie geld vanaf vandaag (11 maart!) tot en met dinsdag 1 april en nee ik maak geen grapje :) 

Maak er een fijne dag van, en doe vooral mee (; ! 

Xoxo lieve

1 opmerking: