woensdag 12 maart 2014

My life in pictures #2

Hee meiden, dit is de 2e my life in pictures! Deze keer is het van 2 weken!




Deze foto was toen ik vrijdag terug van school was met carnaval! Klik HIER voor het artikel! Oja, zo zag het reinigings doekje (van het Etos huismerk!) eruit na het reinigingen:
Haha... Van de Bb Cream heb ik een hele week last gehad van uitslag!!! Niet fijn!! Dus ik raad hem af :( 
Zaterdag had ik een lekkere verwenning voor mijn gezicht! Ik had als aller eerst mijn tanden gepoetst, toen mijn gezicht met de reinigings melk van de Hema schoon gemaakt. Toen ik daarmee klaar was maakte ik mijn gezicht extra schoon met de Hema tonic. Ik gebruikte als voedende creme de nivea soft en voor mijn lippen de purol lippenbalsem en voor de rode en open plekjes gebruikte ik de Zwitsal zinkzalf. 

Zondag vertrokken we naar Mittelwalt (zuid Duitsland!) en zo zag het er maandag of dinsdag eruit! Super blij waren we, want toen we aankwamen was het niet eens zo super koud... 

Dit was het uitzicht van voor het huisje waar we zaten!! Dus je keek naar de voorkant van het huisje en dan kon je een beetje opzij en dan keek je naar een hele mooie berg aan :0 

En dit was een klein stukje van de piste in Seefelt net over de grens van Duitsland en Oostenrijk (in Oostenrijk was de piste).

En deze spulletjes gebruikte ik! Toen ik het Hema masker had gebruikt, was de uitslag weg :0 Het masker heette het: fruity feast mask... Hieronder een ingezoomde foto van het masker:

En ik deed het samen met mijn nichtje op en we hadden heel veel over! Het masker werd toen het opdroogde helemaal wit! 

Zaterdag gingen mijn nichtje, neefje, peet oom en tante terug naar huis en wij bleven tot zondag... Het was zaterdag heel warm echt iets van 15 graden :0 

En we hadden zaterdag geshopt bij de REME ofzoiets en bij de Müller zie HIER shoplog! Je kunt tot 1 april kans maken op een mini nivea potje en een zakje met (volgens mij) badzout! Klik daarvoor maar HIER!


En in de auto (op zondag) terug naar NL maakte ik deze beautifull picture van de ondergaande zon:


En ik luisterde muziek van ITUBE

En ik speelde monopoly en ik was de voetbal met 36 miljoen money € !
En ik won hoor (; 

En maandag begon de school weer :( en deze foto stond op Instagram! Ik moest er wel even een screenshot van maken haha! 


En gister (dinsdag) had ik gevoetbald en voor de rest is niks bijzonders gebeurt! 

Maak er een fijne dag van! 

Xoxo lieve 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten