vrijdag 30 mei 2014

Weekje Vegitariër


Hee meiden, vanaf maandag was ik voor deze week vegitariër. Ik wilde eens uittesten hoe dat was om dat te zijn.
Het was soms moeilijk om bij het avondeten geen vlees te eten, maar wel meer groenten dan normaal. Aan de ene kant voelde het wel fijner, want ik at geen dier. Maar stel dat we iets heel lekkers aten, was het heel moeilijk... Sowieso halen wij het vlees bij een slager, want daar krijg je veel betere kwaliteit dan in de supermarkt. Dus tipje: koop je vlees alleen bij de slager i.p.v. de supermarkt. Het vlees van de slager is ook meestal veel lekkerder:)

 Het was ook een fijner gevoel dat ik geen Dier was aan het eten.

Als ik soms opstond, werd het soms zwart voor mijn ogen, en dat gebeurde gister 2x. Dus vandaag stop ik. Want er zit heel veel ijzer in vlees, en dat miste ik volgens mijn moeder. Daarom stop ik vandaag. Het was wel een heel leuk experiment, en dat ga ik vaker proberen, maar dan moet ik wel vlees vervangers in huis hebben, en ik moet de huisarts raadplegen. Want ik wil niet vaker meer hebben dat het zwart voor mijn ogen wordt, want dat is best eng hoor...

Het was een leuk experiment, en ik ga het vaker proberen als ik de huisarts heb raad gepleegt, en als ik vleesvervangers heb gekocht!!

Xoxo lieve

1 opmerking: