dinsdag 1 juli 2014

Producten najaar Catrice!

Hee meiden, vandaag plaats ik geen diy want ik heb op de blog van Vera camilla gekeken en daar stonden dingen die ik er ook even op moest zetten, haha! Lees maar mee!!





catrice01

CATRICE NUDE ILLUSION MAKE-UP € 7,59

Een nieuw soort foundation in glazen flacon die ik er op de persfoto al erg mooi uit vind zien, is Nude Illusion. Een lichte foundation met een optimale matterende dekking, die je huid er gezond uit laat zien. Verkrijgbaar in vier tinten.
Ook is er de nieuwe 3 in 1 Skin Ton Adapting Make-Up (€ 6,99) waar ik helaas geen beeld van heb. Deze foundation zit in een plastic tube en geeft naast kleur, ook verzorging. Verkrijgbaar in 2 tinten.
catrice02

LAST EXTENTSION VOLUME MASCARA € 3,99
ULTIMATE LASH MULTIMIZER VOLUME MASCARA WATERPROOF € 4,89

De Last Extentsion Volume Mascara moet je wimpers tot grote hoogtes brengen. Een dun borsteltje net vezeltjes die wat extra’s aan je wimpers plakken. Ik ben fan van dunne borstels en dan ook heel benieuwd naar deze mascara!
Ook is de Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara nu in het waterproof verkrijgbaar. Deze mascara heeft een dikke rubberen borstel die veel volume geeft.
catrice03

NIEUWE KLEUREN LIPSTICK € 3,99

Bij de assortiments veranderingen ben ik altijd heel benieuwd naar de nieuwe kleuren lipstick. Dit keer komen er zowel nieuwe tinten Ultimate Colour als Ultimate Shine uit. Roze, rood en nude. Vooral de Ultimate Colour kleuren spreken me aan. Ik kan niet wachten om deze in het echt te zien!
catrice04

BEAUTIFYING LIP SMOOTHER € 3,59

En dan een heel nieuw product, de Beautifying Lip Smoother voor bij een natuurlijke make-uplook. Verkrijgbaar in drie zachte nude tinten en met een glanzende finish. Dit product egaliseert zichtbare lijntjes rond de lippen, voor een egaal resultaat. De tubetjes zien er in ieder geval al lief uit!
catrice05

LUXURY LACQUERS MILLION BRILLIANCE € 3,59

Hoe gaaf ziet deze nieuwe soort nagellak eruit? Heel veel glitters met ‘unieke 3D deeltjes’. Ik vind het leuk dat er ook opvallende kleurtjes als groen en paars tussen zitten. Ik ben hier ontzettend benieuwd naar!
catrice06

NIEUWE KLEUREN ABSOLUTE COLOUR MONO EYESHADOW € 2,89

De Absolute Colour oogschaduws worden weer aangevuld. Er komen 5 nieuwe kleuren bij die ik je toch ook even wilde laten zien. Vooral de eerste, een na laatste en laatste oogschaduws zien er prachtig uit als je het mij vraagt. Ik ben geen fan van Catrice oogschaduw, maar ik wil het na het zien van deze foto’s, tóch weer een kans geven.
catrice07

VELVET MATT EYESHADOW € 3,99

En dan is er nog een compleet nieuw soort oogschaduw, onder de naam Velvet Matt. Volgens Catrice hebben deze oogschaduws en premium textuur en moeten ze ultra zacht aanvoelen. Ik vind de beige en bordeaux tinten er wel chic uitzien en ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit.
catrice08

MULTI STYLE MATT EYELINER € 3,59
LASH BOOST LASH EXTENSIONS FIBRES € 4,59
DUO EYESHADOW BRUSH

Eyeliner, ik houd van eyeliner! De Multi Style Matt Eyeliner heeft een wigvormige vilten tip en afgeronde randen, waardoor je er zowel smalle als dikke lijntjes mee zou moeten kunnen trekken. Ik weet nog niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen, maar ik wil hem zeker gaan proberen.
Dan is er ook nog de Lash Boost Lash Extension Fibres. Essence heeft een vergelijkbaar product, bedoeld om je wimpers langer te maken met de kleine vezeltjes op het kammetje. Het is geen mascara, die heb je ook nog nodig. Dit product gebruik je ervoor en kun je daarna afmaken met je favo mascara. Over dit soort wimper verlengers zijn de meningen verdeeld, maar ik moet het nog proberen.
Vergeet ook het nieuwe kwastje niet. Oogschaduw kan aangebracht worden met de kant met lange haartjes, of juist die met korte haartjes (handig langs de onderste wimperrand!).
catrice09

COLOUR CORRECTING MATTIFYING POWDER € 4,59
OMBRE TOP COAT € 2,99

De nieuwe Colour Correcting Mattifying Powder ziet er heel gaaf uit. Een aardbolachtige print met pastelkleurtjes. Zo mooi! Op je gezicht zie je daar niets meer van, want de kleuren zijn enkel bedoeld om roodheid te neutraliseren en je huid op te frissen. Bobbi Brown heeft ook zo’n product gehad en ik ben heel benieuwd wat Catrice er van maakt!
En dan als allerlaatste: de Ombre Top Coat. Met de hoeveelheid top coat die je aanbrengt, kun je bepalen hoeveel donkerder de kleur nagellak onder de top coat wordt. Zo kun je variëren en op elke nagel een laagje meer of miner aanbrengen.

Naar welke producten ben jij het meest benieuwd?
De foto’s gebruiken voor je blog? Dat mag, maar wel graag met een linkje naar dit artikel van veracamilla.nl!!

Bron: www.veracamilla.nl 

Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten