donderdag 17 juli 2014

The Blogger Tag!!


Hee meiden, ik heb voor jullie vandaag een tag; The Blogger Tag!! Kijk maar mee!!

1. Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat zou je willen houden?
Ik zou vaker willen bloggen, maar ik heb niet alle tijd! Ik zou ook een goeie camera willen hebben om mooie foto's en filmpjes mee te maken.
Ik zou mijn ideeën en mijn eigen woorden willen houden.

2. Doe je alles voor je blog alleen?
Ja. Ik heb wel eens met iemand afgesproken om samen een artikel te maken, maar dat was het. Ik heb ook  2 filmpjes op YouTube samen gemaakt met Raphaella Plompen, en Laura Bour, maar we hebben niet samen een blog/YouTube kanaal of zo.

3. Welk cijfer zou je je blog geven?
Dit vind ik echt een moeilijke vraag! Ik vind mijn blog zelf wel leuk, maar ik weet natuurlijk niet of andere dat ook vinden! Ik geef mijn blog denk ik een 6 tot een 7. Omdat ik de laatste tijd niet zo veel artikels op mijn blog zet.

4. Verdien je geld met bloggen?
Nee, ik verdien geen geld met bloggen. Ik wil het wel, maar daarover moet ik het nog even met mijn ouders over hebben.

5. Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen. Of : heb je wel eens iets minder leuks meegemaakt door je blog?

Ik heb 1 nadeel, als je een artikel leest ben je daar ongeveer 5 minuten mee bezig, maar als ik het artikel moet maken duurt dat iets van 30 minuten. Dat vindt ik best jammer. Ik krijg wel eens negatieve reacties, maar dat alleen op YouTube.
TIP: Negeer en verwijder de negatieve comments!!



6. Hoe vaak word je blog dagelijks bekeken?
Het ligt eraan, de ene dag 10x en de andere dag 20x 30x 40x enz.

7. Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik blijf hangen als het goed geschreven wordt, zonder te veel moeilijke woorden, als het mooie foto's zijn en als er leuke ideeën op staan. En als een blog lang erover doet om te laden, dan klik ik meestal weg.

8. Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik heb eerst My Life In Pictures gedaan, maar ik vond het niet zo'n succes want ik maakte bijna geen foto's.

9. Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ja, ik ben er al best aan gewend. Als ik maar 1x per maand iets op mijn blog zou zetten denk ik dat ik zou gaan stoppen.

10. Zou je je blog verwijderen in ruil voor €50.000?Ik weet het niet! €50000 is erg veel maar het ligt er ook aan hoeveel kijkers ik heb.

11. Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
De computer, onze IPad mijn IPod. De computer om artikels op te maken, de IPad om foto's en filmpjes en soms voor een artikel mee te maken. En mijn iPod om filmpjes te maken.

Dit was de tag!! Als je hem wilt overnemen zet dat dan in de comments want ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!!

Xoxo lieve!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten