donderdag 7 augustus 2014

The Summertime Tag!!

Hee meiden, ik heb vandaag weer een tag, the summertime tag!! Kijk maar mee!!

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantiecrush?
Die heb ik nog niet gehad, borringgg!!

2. Wat is je meest legendarische vakantieherinnering?
Ik ging snorkelen in een zwembad met allemaal mozaïeken steentjes, ik zocht naar de steentjes die los lagen. En op een moment kwam de man die ons het huisje huurde en die dacht dat ik dood was dus hij rende meteen naar mijn ouders, en toen voelde mijn moeder of ik nog leefde maar die man wist dus niet dat ik nog leefde. In iedergeval die man dacht dat ik dood was maar ik snorkelde gewoon, hihi.


3. Noem je ijsjes top 3?
1. American cookie
2. Mango
3. Stracciatella


4. Waar kijk je deze zomer heel erg naar huis?
Dat ik kan doen wat ik wil, i.p.v. dat ik met alle meubels moet opletten (moet ik thuis ook, maar dan minder dan op vakantie!). Dat ik kan bakken.

5. Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land?
Mij maakt het niet uit als het maar mooi weer is.

6. Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje?
Zomerkledingstuk: nieuwe jumpsuit met kant
Zomerliedje: Mooie Dag
Zomerdrankje: Zelfgemaakte tropische smoothie




7. Wat is je favoriete zomersnack? 
Zomerfruit! Aardbeien, meloen, mango, alles is heerlijk!

8. Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak? 
Zomerparfum: DKNY Be delecious
Zomerlipstick: babylips cherry me
Zomernagellak: essence peachy kleurtje (de naam weet ik niet!)

9. Wat vind je het grootste nadeel aan zomer? Als het warm is dan ga ik zwemmen en dan smeer ik me goed in met factor 50 en dan verbrand ik nog onder mijn ogen.

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantieherinnering?
We gingen met het vliegtuig naar griekenland en dat was zo leuk. Dit was de aller 1e keer in mijn leven dat ik met een vliegtuig vloog. We gingen met het hele gezin en het was echt super gezellig!

Dit was de tag!! Neem hem maar over, en zet bij de comments je linkje van je blog! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten