zondag 3 april 2016

Mijn favoriete youtubers -voorjaar 2016-

Hee gurls, vandaag laat ik jullie zien wie mijn favoriete youtubers zijn!



Als nummer 1:
Foodgloss, zij kookt en bakt heel veel lekkere dingen:) tja, ik hou van eten, en bakken dus dit is echt een top kanaal. Ook legt ze altijd uit wat ze doet, en ook waarom. Iedere woensdag en zondag plaatst ze een video online!



2:
Furtjuh, hij maakt gewoon de leukste en grappigste video's! Ze zijn super grappig en ja, als hij je aan t lachen maakt, lach je ook wel echt. Hij edit z'n video's ook echt super komisch, dus als je even een rotdag hebt, kijk dan bv: 20furkitchen, of een andere video.


3:
Alisha Marie, is een Amerikaans meisje en zet 1x per week een video op YouTube. Het zijn dan echt zo'n meiden dingen met: het ready with me, of girl struggles of iets dergelijks. Ook heel grappig, en heel vaak echt herkenbaar.



4:
Mylifeaseva, is ook een Amerikaanse YouTuber. En zij zet volgens mij ook 1x per week een filmpje op YouTube. Dit zijn zo'n zelfde soort filmpjes als Alisha Marie.



5:
D is for dazzle, weer een Nederlands meisje. Zet ook super leuke filmpjes op YouTube, t zijn ook zo'n wat meer meisjes filmpjes.

Groetjeeess lieve!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten