donderdag 26 december 2013

Review bb cream Essence!

Hee meiden, ik heb laatst een bbcream van essence gekocht! En daar ga ik een review over schrijven!

De bbcream ziet er zo uit. Het is nummer 02 van de kleuren. Er zit ongeveer 30ml in, en hij kostte dacht ik 3,99.

De bbcream blijft er de hele dag op zitten. Ik was laatst naar de stad gefietst, heen en terug met de bbcream op en toen ik thuis was zat hij er nog op (naar de stad fiets ik ongeveer 7km dacht ik)! Ik vind het een hele fijne, (ook omdat ik er nog nooit eentje heb gedragen(; ) hij blijft dus goed zitten en hij is goedkoop. Hij smeert ook heel goed uit, en hij dekt super goed!

Ik heb hem gekocht bij het kruidvat. Ik smeer de bbcream uit met een sponsje, alleen heb ik het gevoel dat de tube heel snel opgaat:(. Ik poeder hem ook af (poeder ook van essence, review morgen!)
Het is zeker een aanrader, super goedkoop, en hij blijft ook super lang zitten!!
Wat vind jij van de bb cream? Zet het maar bij de comments! 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten