vrijdag 27 december 2013

Review poeder van Essence!

Hee meiden, gisteren had ik een review van de bb cream van essence, en nu een review van de poeder van essence!

Zo ziet de ''compact powder'' van essence uit! Het is nummer 02, (dezelfde als de bbcream!) hij kostte dacht ik 2,99 bij het kruidvat!

Persoonlijk vind ik hem niet zo fijn! Hoezo niet: als ik met mijn kwast in het doosje ga, dat komen er allemaal korreltjes vanaf. Ik heb hem nu 2 keer gebruikt, en in het doosje zitten allemaal korreltjes!
Hij maakt mijn huid wel een beetje mat als ik de bb cream heb aangebracht. Ik vond het leuk om alle 2 dezelfde kleuren, en van hetzelfde merk, te kopen want dan is je gezicht ook helemaal dezelfde kleur! Maar als ik een nieuwe zou kopen, zou ik een andere kopen, en daarmee bedoel ik van een ander merk.
Dus als je hetzelfde denkt over de poeder en de bb cream (ik bedoel dezelfde kleuren), is het wel leuk! Maar ik zou de poeder niet alleen kopen (dan wel samen met de bb cream).
Het is dus niet echt een aanrader :( Maar ik ga hem wel gewoon gebruiken hoor(;
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat vind jij van de poeder? Zet het maar bij de comments!!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten