maandag 24 maart 2014

De lente tag!

 
Hee meiden, vandaag vul ik een lente tag in! Kijk mee:)


Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?


Ik draag bijna nooit nagellak:-/ Maar als ik zou moeten kiezen; vooral een lichte zoals geel, oud roze of mint groen. Of juist een hele felle! Of de Glow in the night van essence! 

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van? 

Als ik wakker word, en dan Doe ik de gordijnen open en dan straalt de zon heel mooi. En nog: fluitende vogeltjes, vakantie, kleine baby-diertjes, zwemmen en zonnen. En natuurlijk ook alle ijsjes.

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?

Nou ik heb eigenlijk maar 1 (valt wel mee hoe duur) parfum, en dat is 'DKNY Be Delicious' en dat vind ik een lente geur:) 


Van welk nummer krijg je de lente in je bol?

'Hoe' van Nielson en Miss Montréal, ik weet niet maar het speelt zich in Barcelona af en misschien komt het daardoor. Maar het geeft mij een lente gevoel:)



Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Melk en wit. Ik houd niet van puur:) 

Dit was de tag alweer. Als je hem wilt overnemen mag dat, en zet dat maar bij de comments; ik ben benieuwd naar jouw antwoorden! 


Xoxo lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten